Dažniausiai užduodami klausimai

Parduotuvių darbo valandas galite rasti puslapyje Kontaktai.

Jei turite klausimų, rašykite elektroniniu paštu info@sodoharmonija.lt arba susisiekite su mumis “Facebook’e” taip pat galite paskambinti mums telefonu +370 67088189   +37063050055 arba  +37063200900. Į Jūsų užklausas el. paštu bei žinutes pasistengsime atsakyti kuo skubiau.

Galima, susisiekite su mumis telefonu +370 67088189  +37063050055  arba +37063200900 ir jums bus suformuotas specialus užsakymas.

Taip. Sąskaita faktūra bus atsiųsta jūsų nurodytu el. paštu.

Taip, prekes, pirktas internetu, galite atsiimti Kupiškyje, parduotuvėje Vytauto g. 13  arba Sandelyje Energetikų g.6 taip pat prekes galite atsiimti Vievyje, ekspozicijoje esančioje Pylimų kaime, gėlių g. arba sandelyje Statybininkų g. 9A.  Tačiau prieš važiuodami atsiimti prekių, būtinai susisiekite su mumis nurodytais telefono numeriais. Detali informacija apie prekių atsiėmimą fizinėse parduotuvėse pateikiama skiltyje „Pristatymas“.

Taip. Jūs („Mokėtojas“), užsakydami prekes, galite nurodyti kito žmogaus („Gavėjo“) duomenis, įskaitant adresą, kuriuo jam turi būti pristatytos prekės.

Pristatymo kainą matysite savo “krepšelyje”. Į Kuršių Neriją pristatymo mokestis – pagal susitarimą.
  • Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų: apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai;

Be abejo, prekės parduodamos su garantija – viskas taip, kaip įprastoje parduotuvėje.