Dažniausiai užduodami klausimai

Koks elektroninės parduotuvės darbo laikas?

Mes dirbame: I-V 08.00-18.00, VI 08.00-14.00

Kur kreiptis turint klausimų?

Jei turite klausimų, rašykite elektroniniu paštu info@sodoharmonija.lt arba skambinkite telefonu +370 682 10643. Šiuo metu į Jūsų užklausas el. paštu atsakysime per 1-2 darbo dienas. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavę Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu taip pat eigą galite stebėti savo el. parduotuvės paskyroje.

Ar galima užsisakyti prekę telefonu?

Galima, susisiekite su mumis telefonu +370 682 10643 ir jums bus suformuotas specialus užsakymas.

Kaip sumokėti už prekes?
  • Grynaisiais pinigais: kurjeriui (už prekes mokėtina suma gali būti ne didesnė nei 1000 Eur) arba atsiimdami prekes parduotuvėje.
  • Debeto ir kredito kortelėmis – reikiama suma nurašoma iš Jūsų nurodytos kortelės sąskaitos. Ją nurodote ir mokėjimą patvirtinate užsisakydami prekę.
  • Bankiniu pavedimu: „Swedbank“, SEB, DNB, „Nordea“, „Danske Bank“ ir Šiaulių bankas. Apmokėjimo būdas skirtas tik juridiniams asmenims.
  • Elektronine bankininkyste („Swedbank“, SEB, DNB, „Nordea“, „Danske Bank“ ir Šiaulių bankas).
Ar galima kurjeriui sumokėti mokėjimo kortele?

Taip, galima. Mokant kurjeriui tiek grynais, tiek kortele prie sąskaitos sumos bus pridėtas 0,87 Eur administravimo mokestis.

Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?

Taip. Sąskaita faktūra bus atsiųsta el. paštu.

Ar galima prekę pirkti internetu ir ją atsiimti fizinėje parduotuvėje?

Taip, prekes, pirktas internetu, galite atsiimti parduotuvėje Vytauto g. 13 Kupiškis. Detali informacija apie prekių atsiėmimą fizinėse parduotuvėse pateikiama skiltyje „Pristatymas“.

Ar mano pirkinys gali būti pristatytas kitam žmogui?

Taip. Jūs („Mokėtojas“), užsakydami prekes, galite nurodyti kito žmogaus („Gavėjo“) duomenis, įskaitant adresą, kuriuo jam turi būti pristatytos prekės.

Kokios prekių pristatymo kainos?
Pristatymo kaina – šiltnamius ir visą sodo techniką Jums pristatysime nemokamai. Kitų prekių pristatymas 2,90-12,00€. Į Kuršių Neriją pristatymo mokestis – pagal susitarimą.
Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?
  • Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai;
Ar el. parduotuvėje parduodamos prekės turi garantiją?

Be abejo, prekės parduodamos su garantija – viskas taip, kaip įprastoje parduotuvėje.