Dažniausiai užduodami klausimai

Koks mūsų parduotuvės bei ekspozicijos darbo laikas?

Parduotuvių darbo valandas galite rasti puslapyje Kontaktai.

Kur kreiptis turint klausimų?

Jei turite klausimų, rašykite elektroniniu paštu info@sodoharmonija.lt arba susisiekite su mumis “Facebook’e” taip pat galite paskambinti mums telefonu +370 67088189   +37063050055 arba  +37063200900. Į Jūsų užklausas el. paštu bei žinutes pasistengsime atsakyti kuo skubiau.

Ar galima užsisakyti prekę telefonu?

Galima, susisiekite su mumis telefonu +370 67088189  +37063050055  arba +37063200900 ir jums bus suformuotas specialus užsakymas.

Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?

Taip. Sąskaita faktūra bus atsiųsta jūsų nurodytu el. paštu.

Ar galima prekę pirkti internetu ir ją atsiimti patiems?

Taip, prekes, pirktas internetu, galite atsiimti Kupiškyje, parduotuvėje Vytauto g. 13  arba Sandelyje Energetikų g.6 taip pat prekes galite atsiimti Vievyje, ekspozicijoje esančioje Pylimų kaime, gėlių g. arba sandelyje Statybininkų g. 9A.  Tačiau prieš važiuodami atsiimti prekių, būtinai susisiekite su mumis nurodytais telefono numeriais. Detali informacija apie prekių atsiėmimą fizinėse parduotuvėse pateikiama skiltyje „Pristatymas“.

Ar mano pirkinys gali būti pristatytas kitam žmogui?

Taip. Jūs („Mokėtojas“), užsakydami prekes, galite nurodyti kito žmogaus („Gavėjo“) duomenis, įskaitant adresą, kuriuo jam turi būti pristatytos prekės.

Kokios prekių pristatymo kainos?
Pristatymo kainą matysite savo “krepšelyje”. Į Kuršių Neriją pristatymo mokestis – pagal susitarimą.
Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?
  • Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų: apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai;
Ar el. parduotuvėje parduodamos prekės turi garantiją?

Be abejo, prekės parduodamos su garantija – viskas taip, kaip įprastoje parduotuvėje.